lördag 1 juni 2013

Lördag 1 juni 2013 - Seriematch!!

Seriematch!

Idag var det seriematch igen. Det var hemmaplan för oss och vi spelade mot Lidingö TK. Jag var inte med och spelade utan var med som coach och maskot. Jag satt på andra singelns bana och jag är faktiskt riktigt nöjd med min coachning, jag var duktig och påpekade viktiga saker under spelet utan att ”leka tränare”. Julia, som jag coachade, vann sin match med 6-0, 6-0 och jag tror definitivt att jag hade åtminstone lite att göra med resultatet vilket är riktigt kul. Vi vann hela matchen med 3-1 och har hittills vunnit alla våra matcher förutom en som vi spela lika i.