Seriematch!
Idag var det
seriematch igen. Det var hemmaplan för oss och vi spelade mot Lidingö TK. Jag var
inte med och spelade utan var med som coach och maskot. Jag satt på andra
singelns bana och jag är faktiskt riktigt nöjd med min coachning, jag var
duktig och påpekade viktiga saker under spelet utan att ”leka tränare”. Julia,
som jag coachade, vann sin match med 6-0, 6-0 och jag tror definitivt att jag
hade åtminstone lite att göra med resultatet vilket är riktigt kul. Vi vann
hela matchen med 3-1 och har hittills vunnit alla våra matcher förutom en som
vi spela lika i.