I torsdags så spelade jag tennis träningen i en timme och
sedan blev jag träffad framme på nät på min vänsterhand av en boll. Jag fick
den på mitt vänstra långfinger, den knäckte fingret bakåt och de gjorde så ont.
Jag tappade känseln helt i hela fingret och det började svälla upp. Jag fick
kliva av planen och hela träningen för jag kunde inte greppa racket alls och
det gjorde så ont. Så jag gick av och fick sitta med kylklampar på fingret i
cafeterian istället. Jag fortsatta att ha ont i fingret under resten av veckan
och det är troligtvis en stukning av mitt långfinger det handlar om. Som tur är
så bröt jag ingenting. Nästa träning blir imorn, tisdag.
På onsdagen var jag även på Sats en till gång och tränande i
benpressen på mina tåhävningar med vikter. Har riktigt ordentligt med träningsvärk
just nu.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar