söndag 13 januari 2013
Yaay ovanlig form av halsfluss...
Så idag var jag på Karolinska Sjukhuset. Jag har under
veckan ända sen i tisdags haft ont i halsen och även varit stel och haft ont i
hela kroppen. Jag trodde att jag hade influensan men när de nu inte försvunnit
eller ens börjat avta efter 4 dagar så kände jag och mina föräldrar att vi
ville kolla upp vad jag var för sjuk. När jag vaknade imorse hade jag svårt att
andas för att halsen var så svullen och jag var alldeles grötig på rösten. Så efter
ett besök på akuten på KS har jag nu fått dropp och medicin mot min ovanliga
form av halsfluss. Det är tydligen inte den vanligaste formen som många får
utan det här var en av de ovanliga. Jag är helt slut i kroppen och väntar nu
bara på att medicinerna ska börja värka… det var tur att vi åkte in för annars
lär jag ha haft chansen att vara sjuk betydligt längre än vad jag nu kommer
vara med tanke på medicinen. Hoppas jag piggnar till nu så snabbt som möjligt.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar