söndag 13 januari 2013

Yaay ovanlig form av halsfluss...

Så idag var jag på Karolinska Sjukhuset. Jag har under veckan ända sen i tisdags haft ont i halsen och även varit stel och haft ont i hela kroppen. Jag trodde att jag hade influensan men när de nu inte försvunnit eller ens börjat avta efter 4 dagar så kände jag och mina föräldrar att vi ville kolla upp vad jag var för sjuk. När jag vaknade imorse hade jag svårt att andas för att halsen var så svullen och jag var alldeles grötig på rösten. Så efter ett besök på akuten på KS har jag nu fått dropp och medicin mot min ovanliga form av halsfluss. Det är tydligen inte den vanligaste formen som många får utan det här var en av de ovanliga. Jag är helt slut i kroppen och väntar nu bara på att medicinerna ska börja värka… det var tur att vi åkte in för annars lär jag ha haft chansen att vara sjuk betydligt längre än vad jag nu kommer vara med tanke på medicinen. Hoppas jag piggnar till nu så snabbt som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar