Uppvärmning: löpning
kring banorna
Vanlig träning som gick sisådär. Jag var trött och hade dåligt fotarbete vilket så klart gav effekt på hela träningen. Mycket i skolan som tynger en också med sjukt mycket plugg så man är trött i huvudet inför träningen.
Reflektion: den 1,5 långa träningen kändes som en evighet och jag var inte ensam med att vara trött. Det var flera som hängde med huvudena och de gjorde så att hela stämningen på banorna sjönk också. Vet inte vad mer jag kan skriva, det var en tung dag och vi har alla såna dagar och idag var det min tur.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar