Uppvärmning: löpning och sedan gemensam stretch + tagg
Idag var det dags för årets sista match i serien för damlaget. Jag bollade in tillsammans med de andra och det kändes mycket bättre än den sista träning då jag var så trött. Idag var de fart i benen igen och det var riktigt roligt att spela. Det som var bäst under inbollningen för min del var dock min serv som jag fick till riktigt bra. Andra serven hade fin spinn och twist som de kallas då de studsar både upp och åt sidan efter nedslaget. Min första serve fungerade också, den är platt men idag satt den stenhårt i rutan varje serv. Som vanligt så spelade jag ingen match med tanke på foten men hejade så klart på mina lagkompisar.
Matchen spelades hemma mot Uppsala och vi var säkra redan innan matchen på att få vara kvar i samma serie även nästa år. Vi förlorade matchen i totalen men var ändå relativt nöjda med de olika matcherna. Innan matcherna tog vi även en gruppbild som jag tänkte lägga upp snart.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar