torsdag 27 september 2012

4 dagars träning mellan matcher

Träning 45 minuter x 3
Uppvärmning: löpning kring banan och sedan stretch, speciellt för vaderna
Vanlig och långsam träning. Tog det väldigt lugnt och försiktigt med tanke på mina vader/fötter. Det var träningar där alla slag fick varsin genomkörare för att hålla igång timingen på alla ställen. Jag är fortfarande kvar i Båstad med tanke på att jag ska spela mix-dubbel med en kille som heter Rickard som också spelar för Djursholms TK.
Reflektion: ont, väldigt ont i foten till och från och bara hoppas att jag ska kunna spela matcherna som kommer upp nu om någon dag. Det är bara att hålla tummarna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar