Uppvärmning:
löpning kring banan och sedan stretch, speciellt för vaderna
Vanlig och
långsam träning. Tog det väldigt lugnt och försiktigt med tanke på mina
vader/fötter. Det var träningar där alla slag fick varsin genomkörare för att
hålla igång timingen på alla ställen. Jag är fortfarande kvar i Båstad med
tanke på att jag ska spela mix-dubbel med en kille som heter Rickard som också
spelar för Djursholms TK.
Reflektion:
ont, väldigt ont i foten till och från och bara hoppas att jag ska kunna spela
matcherna som kommer upp nu om någon dag. Det är bara att hålla tummarna.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar