Uppvärmning:
stretch för benen och vaderna
Den andra match i mix-dubbel tävlingen, som spelades i pool-form och därav en andra match. Den här gången var motståndet lite lättare men fortfarande riktigt tufft (i stort sett inga med låga rankings var med i den här klassen).
Reflektion: med väldig smärta i vaden så var det svårt att vara på topp med fotarbetet. Spelet sett till slagen var lite bättre än andra setet i första matchen men det är svårt att koncentrera sig när det känns om att benet ska gå av under en. Dock så var det lika roligt att spela med Rickard som första matchen och han hjälpte mig hela tiden med att få mig att inte tänka på smärtan och kramperna. Det ska han ha all cred för för det är inget som många kan. Jag kunde inte ha haft en bättre partner i det läget än den jag hade.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar