tisdag 18 september 2012

Lördag 9 juni 2012

Inbollning morgon 1 timme
Uppvärmning: löpning kring banan, lite löpskolning och stretch
Bollade in med tre andra som skulle ha sina matcher nu senare under dagen. Vanlig inbollning med volley och serve. Lite poängspel på slutet av timmen.
Reflektion: banorna var ännu värre nu på morgonen än igår kväll med tanke på ösregnet under natten. Det går långsamt och studsar lågt men tyckte jag hade bra topspinn så det kändes bra ändå.
Bra träning som gjorde mig peppad inför match på söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar