tisdag 18 september 2012

Fredag 8 juli 2012

Kvällsträning 1 timme
Uppvärmning: löpning kring banan och stretch
Enkel och relativt lugn träning som förberedelse inför Båstad Tennisen (med början imorgon). Mycket slag men även serve och volley så att vi fick känna alla olika slag och känna ordentligt på banorna.
Reflektion: det gick bra, kroppen känns någorlunda bra och mjuk förutom min vad som jag har haft ont i det senaste halvåret. Banorna är tunga och blöta som de brukar vara nere i Båstad, staden är ju trots allt känd för det lite sämre vädret.
Bra träning som gjorde mig peppad inför match på söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar