Uppvärmning: lite lugn löpning kring banan, lite löpskolning och sedan stretch
Idag är det matchdag så det blev en tidig morgon med uppgång vid 6. Inbollningen varade i 30 minuter från 7-7.30 för att sedan ta en dusch, lite mer mat och sedan match vid 13.30. det blev en vanlig inbollning och jag klev av efter 30 minuter för jag ville inte slita på min fot/vad mer än jag behövde. Måste ha så mycket kraft i den som möjligt för att lyckas ta mig igenom matchen.
Reflektion: banorna var fortfarandes blöta och tunga så de var bara att ställa in sig på att få ha riktigt låg tyngdpunkt och spela med mycket topspinn. Det ska regna mer under dagen så lite soldans kommer även få ske för att hoppas på uppehåll så matchen kommer genomföras. Tagga match!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar