Uppvärmning: löpning
kring banorna
En timme tennis med
Rickard. Vi spelade lugnt och mycket baslinjespel. Det blev både cross spel och
rakt och sedan slutade vi timmen med två stycken "11or" (först till
11 poäng och första startbollen cross). Vi vann varsin av dem och det kändes
rätt bra.
Reflektion: första
timmen tennis sen Båstad. Har vilat i 2 veckors tid och bara tagit det lugnt
med lite fys. Var roligt att spela igen men kände av foten efter 40 minuter
ungefär. Kändes bra att vinna en av 11orna och det blev en bra avslutning på
timmen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar