måndag 1 oktober 2012

Onsdag 27 juni 2012

Träning 1 timme
Uppvärmning: löpning kring banorna
En timme tennis med Rickard. Vi spelade lugnt och mycket baslinjespel. Det blev både cross spel och rakt och sedan slutade vi timmen med två stycken "11or" (först till 11 poäng och första startbollen cross). Vi vann varsin av dem och det kändes rätt bra.
Reflektion: första timmen tennis sen Båstad. Har vilat i 2 veckors tid och bara tagit det lugnt med lite fys. Var roligt att spela igen men kände av foten efter 40 minuter ungefär. Kändes bra att vinna en av 11orna och det blev en bra avslutning på timmen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar