lördag 25 maj 2013

Sjuk av pollen...

Tyvärr så har jag varit hemma nu under några dagars tid av pollenallergin… jag har verkligen mått riktigt dåligt, rinnande ögon, snorig, dåsig och väldigt trött av både själva allergin men även av medicinerna mot de som har vanliga bieffekter såsom trötthet och dåsighet. Jag har på grund av detta inte gått på varken mina yoga pass eller nått tennis pass och bara hoppas de ska bli bättre snart. Med tanke på min astma så blir det bara jobbigare. Jag äter mina astma mediciner hela tiden men de känns inte alltid som de hjälper. Så de senaste dagarna har jag spenderat genom att vara inomhus så mycket som möjligt och tagit en massa mediciner för att försöka må bättre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar