Tyvärr så har jag
varit hemma nu under några dagars tid av pollenallergin… jag har verkligen mått
riktigt dåligt, rinnande ögon, snorig, dåsig och väldigt trött av både själva
allergin men även av medicinerna mot de som har vanliga bieffekter såsom
trötthet och dåsighet. Jag har på grund av detta inte gått på varken mina yoga
pass eller nått tennis pass och bara hoppas de ska bli bättre snart. Med tanke
på min astma så blir det bara jobbigare. Jag äter mina astma mediciner hela
tiden men de känns inte alltid som de hjälper. Så de senaste dagarna har jag
spenderat genom att vara inomhus så mycket som möjligt och tagit en massa
mediciner för att försöka må bättre.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar