Nu har jag och pappa bokat biljetter för Stockholm Open för onsdagens matcher. Har inga lektioner varken på VRG eller Universitetet då så vi sak vara där från den första matchstarten vid 12 tills sista bollen för kvällen är slagen. Det ska bli så roligt! Jag och pappa har gått de senaste (många) åren så det är lite av en tradition. Längtar tills onsdag!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar