Det blev en tung dag idag med tanke på allt det här. Många tårar och känslor hela tiden. Jag har spelat tennis så många år och att behöva sluta en elitsatsning och en tävlingskarriär på det här sättet var inte det jag hade tänkt mig. Jag är så ledsen så jag inte vet var jag ska ta vägen.
lördag 6 oktober 2012
Samtal från läkaren...
Idag (10 juli 2012) kom samtalet som jag både väntat på med glädje och oro. Så klart var det skönt att äntligen få ett besked om min skada men på samma gång så var jag rädd för det som till stor möjlighet skulle berättas för mig. Tyvärr så var beskedet det jag varit orolig och rädd för. Läkarna på Sophia Hemmet har nu tagit beslutet att mina vader inte är operabla. Jag har stora ödem som sitter längs med soleus muskeln i båda vaderna på mig och även för stora/långa muskler för mina farsior. Läkarna vågar inte operera för de har aldrig sett min skada förut och de är därför rädda att göra mig halt för livet om de skulle lägga mig på operationsbordet.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar