Såg precis en live intervju med Jo Wilfred Tsonga, världssjuan, som är första seedad här i Stockholm Open. Det var roligt att höra vad han sa, han pratade om sitt spel och hur det kommer sig att han just nu är utan tränare. Han tycker att alla unga som spelar ska kämpa och att de viktigaste är att alltid spela och träna med passion. Han kändes äkta och jag fick lite min syn ändrad av honom vilket var roligt. Det är alltid kul att höra lite längre snack med honom än det man hör kort efter matcher.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar