Nu sitter jag på Stockholm Open med pappa och kollar på riktigt bra tennis. Är så kul att komma hit och det har blivit lite av en tradition. Det här är tionde året i rad vi är här. Just nu spelar spanjoren Almagro mot en kille som heter Copil. Det är riktigt spännande, mitt i andra set där just nu Copil leder men Almagro tog första set. Här kommer några bilder från just nu.



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar